Якщо слухати людей, то тільки тих, які мають що розказати; якщо брати з когось приклад, то лише з того, хто досяг успіху. Ігор Манн - саме така людина. Здобувши освіту в престижному ВУЗі, маючи можливість спокійно працювати до пенсії на стабільній роботі, він ризикнув - і став переможцем. Загальний стаж Манна у продажу - понад 20 років, при цьому працював він у компаніях різних галузей, від агробізнесу до фотографії.
У книзі “Маркетинг без бюджету. 50 дієвих інструментів” Ігор розвінчує міф про те, що кожна справа вимагає великих грошей для розкрутки. Вже звичною практикою стало починати бізнес з вдалого брендингу. Спеціалізовані агентства заробляють на цьому, а підприємець, який тільки стає на ноги, тратить на їх послуги суми, які знадобляться в майбутньому.
Виявляється, що змішавши в одному флаконі краплю креативності, умілі руки, вміння гарно говорити і рекламувати себе, легко розкрутити себе без додаткових грошових вкладень. Тим більше, що епоха інтернету відкриває перед нами практично безмежні можливості. “Маркетинг без бюджету” - книга-інструкція, яка стане в пригоді менеджерам, бізнесменам та стартаперам. Інший бестселер Манна - “Номер 1. Як стати найкращим у тому, що робиш”.
Нравится?
Сам Манн уточнює, що книга розрахована на малий та середній бізнес. А я додам, що буде корисно почитати і "надмалому" бізнесу, коли, крім засновника, немає більше нікого. Бо і вони зможуть взяти для себе багато цікавих і корисних ідей. Ця книга #mustread для всіх власників, акціонерів, топ-менеджерів компаній! І хоч я не відношусь до групи цих людей, та все ж знайшов багато корисного і для себе. Бо розглядав усі ці маркетингові інструменти з точки зору своєї Instagram сторінки. Тобто як мені зробити компанію (сторінку) кращою? Чим привернути, зацікавити клієнтів (підписників)? Рекомендую! :)
Нравится?
Сам Манн уточнює, що книга розрахована на малий та середній бізнес. А я додам, що буде корисно почитати і "надмалому" бізнесу, коли, крім засновника, немає більше нікого. Бо і вони зможуть взяти для себе багато цікавих і корисних ідей. Ця книга #mustread для всіх власників, акціонерів, топ-менеджерів компаній! І хоч я не відношусь до групи цих людей, та все ж знайшов багато корисного і для себе. Бо розглядав усі ці маркетингові інструменти з точки зору своєї Instagram сторінки. Тобто як мені зробити компанію (сторінку) кращою? Чим привернути, зацікавити клієнтів (підписників)? Рекомендую! :)
Доставимо Ваше замовлення в будь-яке місто України. Способи доставки: кур'єром, Нова Пошта, Укрпошта, Justin. Всі замовлення пакуються супернадійно та застраховані.
GRENKA – інтернет магазин розваг. Ми менше, тому більш старанні :). Індивідуальний підхід і прямий зв'язок з директором.
Оплата замовлення будь-яким зручним для Вас способом наш обов'язок. Приват24, карта будь-якого банку світу, готівка банківський переказ або післяплата.
Ваш город: Киев
Обратный звонок
В корзине пусто,
пора покупать :)