Книжковий ринок кишить мотиваційними книгами. Проте, на жаль, не всі поради можна втілити життя і не всі читачі стали мегауспішними чи супербагатими. Адже поради порадами, а слухати треба того, хто створив себе як особистість власними руками.
Ігор Манн - відомий спікер, найдосвідченіший маркетер на території СНД. Маючи сталу роботу на кафедрі університету, він проміняв стабільність на практику та можливий успіх. І таки досяг його: Манн працював у сферах нерухомості, телекому, агробізнесу, фото і такі різні сфери підкорились йому. Стаж Ігора як маркетолога - понад 20 років. То кого слухати, як не його?
“Номер 1. Як стати найкращим у тому, що робиш” - не збірка мотивуючих фраз про те, як стати першим. Це детальний путівник з розкриття та просування особистості на конкурентному ринку людських ресурсів. Кожна сфера життя потребує спеціалістів і без усвідомлення своїх сил та слабкостей неможливо чогось досягти. Якщо хочеш бути кращим, Манн навчить тебе, як провести “самоаудит”, допоможе скласти “особистий бізнес-план” та розкаже, як не зійти з наміченого шляху. І все це - без зайвих витрат, як переконує Ігор Манн у своїй книзі “Маркетинг без бюджету”
Нравится?
У чому ви номер 1? А кожному можливо стати найкращим чи тільки найталановитішим? Практичний досвід Ігоря в сфері маркетингу більше 20 років. За цей час він працював директором з маркетингу, комерційним директором, регіональним директором. Серед компаній, з яким він співпрацював, Lucent Technologies, Alcatel, Арктел, Konica Corporation, АН МІАН і інші. Галузі, в яких працював: агробізнес, фотобізнес, телеком, книжковий бізнес, нерухомість.Книга написана легко, з гумором, з чудовими історіями з життя. Автор між рядків розповідає те, що йому допомогло в досягненні успіху. Подобається і сама структура книги, вона схожа на чек лист, покроковий план дій.Її суть - самоаналіз, аби виявити свої сильні та слабкі сторони, підібрати способи просування та розвитку і звичайно постановка цілей. В додатку є робочий зошит, по якому можна відстежувати свій прогрес. Відмічу якісний переклад та адаптацію під українського читача, а також те, що текст написаний зрозумілою мовою без хитромудрих економічних термінів. Дякую!
Нравится?
У чому ви номер 1? А кожному можливо стати найкращим чи тільки найталановитішим? Практичний досвід Ігоря в сфері маркетингу більше 20 років. За цей час він працював директором з маркетингу, комерційним директором, регіональним директором. Серед компаній, з яким він співпрацював, Lucent Technologies, Alcatel, Арктел, Konica Corporation, АН МІАН і інші. Галузі, в яких працював: агробізнес, фотобізнес, телеком, книжковий бізнес, нерухомість.Книга написана легко, з гумором, з чудовими історіями з життя. Автор між рядків розповідає те, що йому допомогло в досягненні успіху. Подобається і сама структура книги, вона схожа на чек лист, покроковий план дій.Її суть - самоаналіз, аби виявити свої сильні та слабкі сторони, підібрати способи просування та розвитку і звичайно постановка цілей. В додатку є робочий зошит, по якому можна відстежувати свій прогрес. Відмічу якісний переклад та адаптацію під українського читача, а також те, що текст написаний зрозумілою мовою без хитромудрих економічних термінів. Дякую!
Доставимо Ваше замовлення в будь-яке місто України. Способи доставки: кур'єром, Нова Пошта, Укрпошта, Justin. Всі замовлення пакуються супернадійно та застраховані.
GRENKA – інтернет магазин розваг. Ми менше, тому більш старанні :). Індивідуальний підхід і прямий зв'язок з директором.
Оплата замовлення будь-яким зручним для Вас способом наш обов'язок. Приват24, карта будь-якого банку світу, готівка банківський переказ або післяплата.
Ваш город: Киев
Обратный звонок
В корзине пусто,
пора покупать :)