Артикул товара: 409345

Емпатія в бізнесі. Співпереживання як двигун корпоративного успіху

302 грн.
259 грн.
рейтинг:
(1)
Не получается оформить заказ?
Свяжитесь с нами и укажите код 409345
  • Оставить отзыв
  • Сравнить
  • В список желаний
  • Сделать любимым товаром
  • Сделать чудом
ДОСТАВКА В Киев:
СПОСОБЫ ОПЛАТЫ
  • На розрахунковий рахунок у будь-якому банку
    Карта Visa, Master, Privat24
Всё сразу
Картинки и видео
Характеристики
Отзывы
Вопросы
Доставка и оплата
Отзывы

Розлючені споживачі? Прострочені дедлайни? Провальні продукти? Проблеми вашого бізнесу можуть мати єдиний корінь — брак емпатії. Бути емпатійними на роботі — означає бачити ситуацію з позиції іншої людини і будувати на цьому стиль управління, корпоративну культуру та стратегію бренду. 

Авторка Марія Росс бере свої експертні знання з брендингу, додає до них перевірені дослідження та цікаві історії від управлінців, агентів змін і громадських лідерів і розкриває читачам, як саме емпатія підсилює бренди та організації і робить їх успішнішими. 

Росс демонструє, чому бізнесам варто плекати емпатію вже зараз, і ділиться звичками та рисами емпатійних лідерів, які отримують більше продуктивності й лояльності. Вона дає практичні поради щодо того, як узгодити місію організації з її цінностями і наймати потрібних людей, щоб виховувати більш емпатійну — та інноваційну — робочу культуру. Вона пояснює, як вибудувати емпатійний бренд, щоб це було щиро і проактивно, і показує, як це сприяє більшому задоволенню клієнтів, інноваційності корпоративних культур та зростанню прибутків. 

  • Издательство
    Yakaboo Publishing
  • Язык издания
    Украинский
  • Год издания
    2021
  • Кому интересно
    Мужчине, Бизнесмену, Руководителю, Маркетологу, Менеджеру
  • Возраст
    16+
  • Обложка
    Мягкая
  • Маркетинг & Реклама
    Брендинг
  • Тип бумаги
    Офсетная
  • Автор(ы)
    Марія Росс
  • Язык оригинала
    Английский
  • Размер
    140Ðà215 ð╝ð╝
  • Оригинальное название
    The Empathy Edge: Harnessing the Value of Compassion as an Engine for Success
  • Переводчик
    ðØð░Ðéð░ð╗ÐûÐÅ ðÆð░ð╗ðÁð▓ÐüÐîð║ð░
  • Количество страниц
    232
  • ISBN
    978-617-7933-11-2
  • Тираж
    3000
Отзывы о Емпатія в бізнесі. Співпереживання як двигун корпоративного успіху
Добавьте отзыв первым – помогите выбрать правильно : )
Вопросы к Емпатія в бізнесі. Співпереживання як двигун корпоративного успіху
Задайте вопрос первым - помогите сделать мир лучше :)
259 грн.

ПОДПИШИСЬ И ПОЛУЧИ КУПОН НА СКИДКУ

Доставка

Доставимо Ваше замовлення в будь-яке місто України. Способи доставки: кур'єром, Нова Пошта, Укрпошта, Justin. Всі замовлення пакуються супернадійно та застраховані.

Про нас

GRENKA – інтернет магазин розваг. Ми менше, тому більш старанні :). Індивідуальний підхід і прямий зв'язок з директором.

Оплата і Оферта

Оплата замовлення будь-яким зручним для Вас способом наш обов'язок. Приват24, карта будь-якого банку світу, готівка банківський переказ або післяплата.

Контакты

Новости

Акции

Обзоры

© GRENKA™, 2013-2023

sales[@]grenka.ua

Наш телефон (многоканальный)

044 359 05 55

Регистрация

Ваш город: Киев

Обратный звонок

  • Акції
  • Новини
  • Доставка
  • Оплата
  • Контакти

В корзине пусто,
пора покупать :)

0
Интернет магазин GRENKA.ua
044 359 05 55
Телефонуйте з 10:00 до 17:00 (Пн-Пт);
Например: Гаррі Поттер, Шантарам
Назад
Назад
Назад
Назад
Назад
Назад
Назад
Назад
Назад
Назад
  • Главная
  • /Емпатія в бізнесі. Співпереживання як двигун корпоративного успіху
  • Емпатія в бізнесі. Співпереживання як двигун корпоративного успіху
Добро пожаловать
На главную
Моя корзина
Категории
Контакты
Войти