Артикул товара: 408825

Економіка вражень: битва за час, увагу та гроші клієнта

  • Книга Економіка вражень: битва за час, увагу та гроші клієнта
  • фото страниц Економіка вражень: битва за час, увагу та гроші клієнта #2
  • фото страниц Економіка вражень: битва за час, увагу та гроші клієнта #3
  • фото страниц Економіка вражень: битва за час, увагу та гроші клієнта #4
  • фото страниц Економіка вражень: битва за час, увагу та гроші клієнта #5
  • фото страниц Економіка вражень: битва за час, увагу та гроші клієнта #6
  • фото страниц Економіка вражень: битва за час, увагу та гроші клієнта #7
  • фото страниц Економіка вражень: битва за час, увагу та гроші клієнта #8
  • фото страниц Економіка вражень: битва за час, увагу та гроші клієнта #9
  • фото страниц Економіка вражень: битва за час, увагу та гроші клієнта #10
  • Книга Економіка вражень: битва за час, увагу та гроші клієнта
  • фото страниц Економіка вражень: битва за час, увагу та гроші клієнта #2
  • фото страниц Економіка вражень: битва за час, увагу та гроші клієнта #3
  • фото страниц Економіка вражень: битва за час, увагу та гроші клієнта #4
  • фото страниц Економіка вражень: битва за час, увагу та гроші клієнта #5
  • фото страниц Економіка вражень: битва за час, увагу та гроші клієнта #6
  • фото страниц Економіка вражень: битва за час, увагу та гроші клієнта #7
  • фото страниц Економіка вражень: битва за час, увагу та гроші клієнта #8
  • фото страниц Економіка вражень: битва за час, увагу та гроші клієнта #9
  • фото страниц Економіка вражень: битва за час, увагу та гроші клієнта #10
370 грн.
299 грн.
рейтинг:
(1)
Не получается оформить заказ?
Свяжитесь с нами и укажите код 408825
  • Оставить отзыв
  • Сравнить
  • В список желаний
  • Сделать любимым товаром
  • Сделать чудом
ДОСТАВКА В Киев:
СПОСОБЫ ОПЛАТЫ
  • На розрахунковий рахунок у будь-якому банку
    Карта Visa, Master, Privat24
Всё сразу
Картинки и видео
Характеристики
Отзывы
Вопросы
Доставка и оплата
Всё сразу
ФОТОГРАФИИ И ВИДЕО
  • Книга Економіка вражень: битва за час, увагу та гроші клієнта
  • фото страниц Економіка вражень: битва за час, увагу та гроші клієнта #2
  • фото страниц Економіка вражень: битва за час, увагу та гроші клієнта #10

Термін «економіка вражень» уперше вжили Б. Джозеф Пайн II та Джеймс Г. Ґілмор 1998 р.: це наступна економіка, що йде за аграрною, промисловою та економікою послуг. Автори стверджують: підприємствам треба створювати унікальні зв’язки, щоб завоювати прихильність клієнтів, а пам’ять сама стає продуктом — враженнями. Адже сучасні споживачі прагнуть більшого, їм потрібні емоції та досвід, за якими вони захочуть прийти ще.

У боротьбі за свого споживача бізнес має запропонувати унікальну цінність, яка вирізнятиме його з-поміж інших. Власникам Apple, Starbucks та LEGO вдалося винайти переваги, завдяки яким бренд став неповторним, і автори аналізують їхній підхід.

Пайн і Ґілмор як професійні консультанти з питань формування економіки вражень розробили стратегію розвитку компаній у нових умовах, застосувавши власний, сформований за понад 25 років практики досвід, із яким можна ознайомитись у цій книжці.

  • Издательство
  • Язык издания
    Украинский
  • Год издания
    2021
  • Кому интересно
  • Возраст
    16+
  • Обложка
    Твёрдая
  • Маркетинг & Реклама
    Поведение потребителей, Обслуживание клиентов, Брендинг
  • Тип бумаги
    Офсетная
  • Автор(ы)
    Джозеф Пайн, Джеймс Гілмор
  • Язык оригинала
    Английский
  • Формат
    60x84/16
  • Размер
    143х197 мм
  • Оригинальное название
    The Experience Economy. Competing for Customer Time, Attention, and Money
  • Переводчик
    Анна Цвіра
  • Количество страниц
    416
  • ISBN
    978-966-982-449-3
  • Тираж
    3000

ФОТО

Книга Економіка вражень: битва за час, увагу та гроші клієнта
фото страниц Економіка вражень: битва за час, увагу та гроші клієнта #2
фото страниц Економіка вражень: битва за час, увагу та гроші клієнта #3
фото страниц Економіка вражень: битва за час, увагу та гроші клієнта #4
фото страниц Економіка вражень: битва за час, увагу та гроші клієнта #5
фото страниц Економіка вражень: битва за час, увагу та гроші клієнта #6
фото страниц Економіка вражень: битва за час, увагу та гроші клієнта #7
фото страниц Економіка вражень: битва за час, увагу та гроші клієнта #8
фото страниц Економіка вражень: битва за час, увагу та гроші клієнта #9
фото страниц Економіка вражень: битва за час, увагу та гроші клієнта #10
Книга Економіка вражень: битва за час, увагу та гроші клієнта
Отзывы о Економіка вражень: битва за час, увагу та гроші клієнта
Добавьте отзыв первым – помогите выбрать правильно : )
Вопросы к Економіка вражень: битва за час, увагу та гроші клієнта
Задайте вопрос первым - помогите сделать мир лучше :)

С этим товаром часто покупают:

299 грн.

ПОДПИШИСЬ И ПОЛУЧИ КУПОН НА СКИДКУ

Доставка

Доставимо Ваше замовлення в будь-яке місто України. Способи доставки: кур'єром, Нова Пошта, Укрпошта, Justin. Всі замовлення пакуються супернадійно та застраховані.

Про нас

GRENKA – інтернет магазин розваг. Ми менше, тому більш старанні :). Індивідуальний підхід і прямий зв'язок з директором.

Оплата і Оферта

Оплата замовлення будь-яким зручним для Вас способом наш обов'язок. Приват24, карта будь-якого банку світу, готівка банківський переказ або післяплата.

Контакты

Новости

Акции

Обзоры

© GRENKA™, 2013-2023

sales[@]grenka.ua

Наш телефон (многоканальный)

044 359 05 55

Регистрация

Ваш город: Уилмингтон

Ваш город - Уилмингтон. Угадали?

Нет
Да

Обратный звонок

  • Акції
  • Новини
  • Доставка
  • Оплата
  • Контакти

В корзине пусто,
пора покупать :)

0
Интернет магазин GRENKA.ua
044 359 05 55
Телефонуйте з 10:00 до 17:00 (Пн-Пт);
Например: Гаррі Поттер, Шантарам
Назад
Назад
Назад
Назад
Назад
Назад
Назад
Назад
Назад
Назад
Добро пожаловать
На главную
Моя корзина
Категории
Контакты
Войти