Артикул товара: 313473

Чому в українському мистецтві є великі художниці

481 грн.
449 грн.
рейтинг:
(1)
Не получается оформить заказ?
Свяжитесь с нами и укажите код 313473
  • Оставить отзыв
  • Сравнить
  • В список желаний
  • Сделать любимым товаром
  • Сделать чудом
ДОСТАВКА В Киев:
СПОСОБЫ ОПЛАТЫ
  • На розрахунковий рахунок у будь-якому банку
    Карта Visa, Master, Privat24
Всё сразу
Картинки и видео
Характеристики
Отзывы
Вопросы
Доставка и оплата
Отзывы

Легко уявити собі книгу про великих художниць, що вийшла, наприклад, у Великій Британії та/або США. Імена героїнь світового мистецтва будуть на вустах багатьох людей. Але що ми знаємо про своє власне мистецтво і про українських художниць?

На фотографії, що ілюструє першу статтю книги, художниця Валерія Трубіна стоїть спиною до читача. Це не помилка. Цей кадр зробив під час зйомок фільму художника Кирила Проценка «Yes» (1992) Ігор Кривинський, що зіграв головну роль у короткометражці. Коли я дивлюся на цю фотографію, мені хочеться побачити обличчя художниці, розглянути її риси, поговорити з нею. Але вона залишається таємничою і невідомою. Ця фотографія для мене найкраще ілюструє інтерес до мистецтва художниць – такого ж близького, але одночасно невідомого.

Вперше Дослідницька платформа PinchukArtCentre задумалася про місце і роль художниці ще у процесі підготовки свого першого проекту – виставки, а пізніше і книги, «Паркомуна. Місце. Спільнота. Явище» (координатори – Таня Кочубінська, Ксенія Малих). У цьому київському сквоті жіночих імен було зовсім мало, і такі фігури і імена як Олег Голосій, Олександр Ройтбурд, Ілля Чичкан, здавалося, витіснили собою і своїм мистецтвом ті рідкісні імена авторок, які нам траплялися. Чим більше ми занурювалися в матеріал, тим більше виникало нових імен, учасниць подій. З тих пір минуло не так багато часу, але і ці забули. Чому?

Жіноче художнє співтовариство 1990-х – невелике і розрізнене. Багато художниць пішли в суміжні професії, когось поглинали економічні та сімейні проблеми. Тоді, як і зараз, вони не зможуть подібно до Нікі Мінаж вигукнути: «I got the money and the power now». У наших художниць не було ні грошей, ні влади. Втім, влада в однієї фігурантки 1990-х все ж була.

Американська кураторка з українським корінням Марта Кузьма на початку 1990-х очолила київський Центр сучасного мистецтва Сороса. Завдяки їй багато що змінилося, принаймні, у столиці. Кузьма обернула українське мистецтво у красиву етикетку, зрозумілу і доступну на Заході. Саме вона заговорила про фемінізм у мистецтві, підтримала дві тематичні виставки.

Я намагалася підрахувати, скількох художниць у книзі ми згадали. Але чесно, збилася з рахунку. Всіх ми згадали? На жаль, ні. Якою би вузькою не здавалася наша тема з боку, кожного разу вона розросталася все більше, і включити «все» виявилося досить складно. Саме тому ми запустили лекторій «Жінки в мистецтві» у межах «Академії в сім», який проходить щовівторка в PinchukArtCentre. Такий формат дозволяє розширити деякі теми, проблематику та імена.

Чи означає, що якщо ми не згадали художницю, то вона не велика? Безумовно, ні. Наша назва – це провокація і частина історичної дискусії, що склалася в 1970-х роках в Америці. І завданням було не визначити велич, а розкласти історію по поличках, перерахувати імена, проаналізувати роботи. Дістати з архівів (як приватних, так і державних) «предмет розкоші» – інформацію, якої нам так не вистачало. І на основі цих здобутих скарбів ми вибудовуємо свою розповідь, яку читач або читачка можуть трансформувати по-різному.

Як співала Жанна Агузарова, читання у транспорті – раціонально проведений час. Але, я не знаю, чи читатимете ви нашу книгу в метро або автобусі, чи візьмете ви її з собою у літню подорож, або виберете як подарунок найкращому другові чи подрузі. Але в тому, що вона відкриє перед вами нові світи, у мене немає сумнівів. Мої обрії вона точно розширила.

Катерина Яковленко

  • Издательство
    PinchukArtCentre
  • Язык издания
    Украинский
  • Год издания
    2019
  • Кому интересно
    Женщине, Девушке, Дизайнеру, Фотографу, Художнику
  • Возраст
    16+
  • Обложка
    Твёрдая
  • Иллюстрации
    Цветные
  • Искусство
    Живопись
  • Тип бумаги
    Мелованная
  • Автор(ы)
    Лизавета Герман, Галина Глєба, Влада Ралко, Тетяна Кочубінська, Катерина Яковленко
  • Размер
    17*24 Ðüð╝
  • Количество страниц
    224
  • ISBN
    978-617-7765-03-4
Отзывы о Чому в українському мистецтві є великі художниці
Добавьте отзыв первым – помогите выбрать правильно : )
Вопросы к Чому в українському мистецтві є великі художниці
Задайте вопрос первым - помогите сделать мир лучше :)
449 грн.

ПОДПИШИСЬ И ПОЛУЧИ КУПОН НА СКИДКУ

Доставка

Доставимо Ваше замовлення в будь-яке місто України. Способи доставки: кур'єром, Нова Пошта, Укрпошта, Justin. Всі замовлення пакуються супернадійно та застраховані.

Про нас

GRENKA – інтернет магазин розваг. Ми менше, тому більш старанні :). Індивідуальний підхід і прямий зв'язок з директором.

Оплата і Оферта

Оплата замовлення будь-яким зручним для Вас способом наш обов'язок. Приват24, карта будь-якого банку світу, готівка банківський переказ або післяплата.

Контакты

Новости

Акции

Обзоры

© GRENKA™, 2013-2023

sales[@]grenka.ua

Наш телефон (многоканальный)

044 359 05 55

Регистрация

Ваш город: Киев

Обратный звонок

  • Акції
  • Новини
  • Доставка
  • Оплата
  • Контакти

В корзине пусто,
пора покупать :)

0
Интернет магазин GRENKA.ua
044 359 05 55
Телефонуйте з 10:00 до 17:00 (Пн-Пт);
Например: Гаррі Поттер, Шантарам
Назад
Назад
Назад
Назад
Назад
Назад
Назад
Назад
Назад
Назад
  • Главная
  • /Чому в українському мистецтві є великі художниці
  • Чому в українському мистецтві є великі художниці
Добро пожаловать
На главную
Моя корзина
Категории
Контакты
Войти