Артикул товара: 248073

Скарга - це подарунок. Як зберегти лояльність клієнтів

  • Книга Скарга - це подарунок. Як зберегти лояльність клієнтів
  • фото страниц Скарга - це подарунок. Як зберегти лояльність клієнтів #2
  • фото страниц Скарга - це подарунок. Як зберегти лояльність клієнтів #3
  • фото страниц Скарга - це подарунок. Як зберегти лояльність клієнтів #4
  • фото страниц Скарга - це подарунок. Як зберегти лояльність клієнтів #5
  • фото страниц Скарга - це подарунок. Як зберегти лояльність клієнтів #6
  • фото страниц Скарга - це подарунок. Як зберегти лояльність клієнтів #7
  • Книга Скарга - це подарунок. Як зберегти лояльність клієнтів
  • фото страниц Скарга - це подарунок. Як зберегти лояльність клієнтів #2
  • фото страниц Скарга - це подарунок. Як зберегти лояльність клієнтів #3
  • фото страниц Скарга - це подарунок. Як зберегти лояльність клієнтів #4
  • фото страниц Скарга - це подарунок. Як зберегти лояльність клієнтів #5
  • фото страниц Скарга - це подарунок. Як зберегти лояльність клієнтів #6
  • фото страниц Скарга - це подарунок. Як зберегти лояльність клієнтів #7
246 грн.
219 грн.
рейтинг:
(1)
Не получается оформить заказ?
Свяжитесь с нами и укажите код 248073
  • Оставить отзыв
  • Сравнить
  • В список желаний
  • Сделать любимым товаром
  • Сделать чудом
ДОСТАВКА В Киев:
СПОСОБЫ ОПЛАТЫ
  • На розрахунковий рахунок у будь-якому банку
    Карта Visa, Master, Privat24
Всё сразу
Картинки и видео
Характеристики
Отзывы
Вопросы
Доставка и оплата
Всё сразу
ФОТОГРАФИИ И ВИДЕО
  • Книга Скарга - це подарунок. Як зберегти лояльність клієнтів
  • фото страниц Скарга - це подарунок. Як зберегти лояльність клієнтів #2
  • фото страниц Скарга - це подарунок. Як зберегти лояльність клієнтів #7

Книжка «Скарга — це подарунок» пропонує ефективну стратегію, яка допоможе повернути довіру клієнтів і забезпечувати чудовий рівень сервісу, що задовольнятиме потреби споживачів і збільшуватиме прибутки компанії.

Про книжку

Вас критикують. Ваші дії: а) ігнорувати; б) сипати чортами щоразу, коли чуєте скарги; в) стримуватися, щоб не вилаятися на клієнта-друга-родича; г) прискіпуватися й критикувати людину у відповідь.

Джанель Барлоу та Клаус Мьоллер пропонують варіант «ґ» — сприймати скарги як подарунок. Що ми робимо, коли нам приносять дарунок? Дякуємо. Зробіть так само, коли наштовхнетеся на розлюченого клієнта, — скажіть спасибі за те, що він знайшов хибу й допомагає вам чи вашому бізнесові вдосконалюватися. Після цього пообіцяйте людині виправити помилку. Це лише два пункти з восьмикрокової Формули, яку ви знайдете в книжці та яка допоможе вам налагодити стосунки з клієнтами, колегами, друзями й рідними.

Для кого книжка

Для керівників, менеджерів і працівників, які прагнуть налагодити роботу з клієнтами; для бізнесменів і тих, хто має намір розпочати власну справу, а також для тих, хто хоче поліпшити стосунки з іншими як на роботі, так і в особистому житті.

Чому ця книжка

Автори переконають вас, що зворотний зв'язок може бути ефективним елементом маркетингової стратегії, а нехтування скаргами — небезпекою для бізнесу. Ця книжка вчить, як завдяки правильній роботі з негативними відгуками збільшити кількість лояльних клієнтів, поліпшити якість товарів та обслуговування і зрештою зміцнити бізнес.

  • Издательство
  • Язык издания
    Украинский
  • Год издания
    2018
  • Кому интересно
  • Возраст
    12+
  • Обложка
    Твёрдая
  • Менеджмент
    Контроль качества
  • Тип бумаги
    Офсетная
  • Автор(ы)
    Джанелл Барлоу, Клаус Меллер
  • Язык оригинала
    Английский
  • Формат
    60x90/16
  • Размер
    140x210 мм
  • Оригинальное название
    A Complaint Is a Gift: Recovering Customer Loyalty When Things Go Wrong
  • Переводчик
    Дмитро Кожедуб
  • Количество страниц
    280
  • ISBN
    978-617-7513-81-9

ФОТО

Книга Скарга - це подарунок. Як зберегти лояльність клієнтів
фото страниц Скарга - це подарунок. Як зберегти лояльність клієнтів #2
фото страниц Скарга - це подарунок. Як зберегти лояльність клієнтів #3
фото страниц Скарга - це подарунок. Як зберегти лояльність клієнтів #4
фото страниц Скарга - це подарунок. Як зберегти лояльність клієнтів #5
фото страниц Скарга - це подарунок. Як зберегти лояльність клієнтів #6
фото страниц Скарга - це подарунок. Як зберегти лояльність клієнтів #7
Книга Скарга - це подарунок. Як зберегти лояльність клієнтів
Отзывы о Скарга - це подарунок. Як зберегти лояльність клієнтів
Добавьте отзыв первым – помогите выбрать правильно : )
Вопросы к Скарга - це подарунок. Як зберегти лояльність клієнтів
Задайте вопрос первым - помогите сделать мир лучше :)
219 грн.

ПОДПИШИСЬ И ПОЛУЧИ КУПОН НА СКИДКУ

Доставка

Доставимо Ваше замовлення в будь-яке місто України. Способи доставки: кур'єром, Нова Пошта, Укрпошта, Justin. Всі замовлення пакуються супернадійно та застраховані.

Про нас

GRENKA – інтернет магазин розваг. Ми менше, тому більш старанні :). Індивідуальний підхід і прямий зв'язок з директором.

Оплата і Оферта

Оплата замовлення будь-яким зручним для Вас способом наш обов'язок. Приват24, карта будь-якого банку світу, готівка банківський переказ або післяплата.

Контакты

Новости

Акции

Обзоры

© GRENKA™, 2013-2023

sales[@]grenka.ua

Наш телефон (многоканальный)

044 359 05 55

Регистрация

Ваш город: Сан-Диего

Ваш город - Сан-Диего. Угадали?

Нет
Да

Обратный звонок

  • Акції
  • Новини
  • Доставка
  • Оплата
  • Контакти

В корзине пусто,
пора покупать :)

0
Интернет магазин GRENKA.ua
044 359 05 55
Телефонуйте з 10:00 до 17:00 (Пн-Пт);
Например: Гаррі Поттер, Шантарам
Назад
Назад
Назад
Назад
Назад
Назад
Назад
Назад
Назад
Назад
Добро пожаловать
На главную
Моя корзина
Категории
Контакты
Войти